Idag:D

Hej och godmorgon allihopa!!
Vad görs? Jag sitter bara och spelar dator och skriver in inlägg på bloggen:)
Hoppas vädret fortsätter att vara varmt som det är. Det är skit varmt i vårt hem.
Min kusin Moses sover över. Han ville att jag skulle skriva det på bloggen. :)))
Senare så ska vi gå till en lekplats, och där ska vi leka:) Just nu ska jag bara gå och städa rummet. Sen så ska jag, Moses och Hussein gå ut till gården. Den är faktist ganska så tråkig. Vi har bara en gräsmatta. På gräsmattan har vi en liten gunga som har rostat den är tyyp 3 år gammal hahha.
Just nu så spelar alla killarna XBOX 360 de spelar LEGO STAR WARS.
Kommentera gärna :)
Ha det bra , passa på och gör något nu innan det blir kallt:)
// Hanan♥

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg , lust att följa varandra via bloglovin?:)

2011-06-27 @ 13:46:17
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0